Thursday, August 13, 2009

အစၥလာမ္သည္ လြယ္ကူေသာသာသနာျဖစ္၏။

“အစၥလာမ္သည္ လြယ္ကူေသာ သာသနာျဖစ္၏။”ဆိုေသာစာအုပ္သည္ ဆရာႀကီးေဒါက္တာဟာရြန္ယဟ္ယာမွ ျပဳစုထားၿပီး ကၽြန္ေတာ္တို႔၏ ခင္မင္ေလးစားရေသာ ျမန္မာမြတ္စလင္မ္တစ္ဦးျဖစ္သည့္ ဆရာႀကီးမုဟမၼဒ္အလီတန္ဂြန္းမွ ျမန္မာမြတ္စလင္မ္တစ္မ်ဳိးသားလုံးအတြက္ ဘာသာျပန္ဆိုထားေသာစာအုပ္ျဖစ္ပါသည္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔အေနႏွင့္ ယင္းစာအုပ္ကို ဘာသာျပန္ဆိုခဲ့သူ ဆရာႀကီးမုဟမၼဒ္အလီတန္ဂြန္းအား ဂုဏ္ျပဳေသာအားျဖင့္ ကၽြန္ေတာ္တို႔၏ ပီနန္ျမန္မာမြတ္စလင္မ္လူငယ္မ်ားကူညီမႈအသင္း၏ ဘေလာက္တြင္ တင္ေပးလိုက္ျခင္းျဖစ္ပါသည္။ အလ္ဟမ္းဒုလိလႅာဟ္၊ ခ်ီးမြမ္းျခင္းအေပါင္းသည္ အလႅာဟ္အရွင္ျမတ္အဖုိ႔သာျဖစ္ေတာ္မူပါသည္။ အလႅာဟ္အရွင္ျမတ္၏ အထူးအသနားေတာ္ မဟာက႐ုဏာျဖင့္ ဆရာႀကီးမုဟမၼဒ္အလီတန္ဂြန္းသည္ ဆရာႀကီးေဒါက္တာဟာရြန္ယဟ္ယာ၏ျပဳစုထားေသာ ေျမာက္ျမားလွစြာေသာက်မ္းစာအုပ္မ်ားအတြင္းမွ က်မ္း (၅)က်မ္းကို ဘာသာျပန္ဆိုႏိုင္ခဲ့ပါသည္။ ထိုစာအုပ္မ်ားအားလုံးကို အင္ရွာအလႅာဟ္ ကၽြန္ေတာ္တို႔၏ ဘေလာက္တြင္တင္ျပေပးသြားမည္ ျဖစ္ပါသည္။ ဤစာအုပ္ကို ေဒါင္းလုပ္ကာ သိမ္းထားခ်င္သူမ်ားႏွင့္ မိမိတို႔၏ ခ်စ္မိတ္ေဆြမ်ား၊ အသိုင္းအ၀ိုင္းမ်ားသို႔ ပို႔ေဆာင္ ျဖန္႔ခ်ိလိုသူမ်ားအေနႏွင့္ ေအာက္တြင္ေဖာ္ျပထားေသာ“အစၥလာမ္သည္ လြယ္ကူေသာ သာသနာျဖစ္၏။”ဆိုေသာ စာသားအေပၚတြင္ ကလစ္နိပ္ကာ ေဒါင္းလုပ္လုပ္ႏိုင္ပါေၾကာင္း မဂၤလာရွိေသာသတင္းေပးအပ္ပါသည္။ အို- အလႅာဟ္အရွင္ျမတ္ ဤစာအုပ္ႏွင့္ သက္ဆိုင္သူအားလုံးကို ႏွစ္ဘ၀၊ ႏွစ္ဌာနတြင္ ေကာင္းခ်ီးမဂၤလာေပးသနားေတာ္မူပါ။ အားမီးန္

အစၥလာမ္သည္ လြယ္ကူေသာသာသနာ ျဖစ္၏။

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.